Luk

Log ind

Brugernr
Password
Log ind

Glemt password..?

Kontakt

Når noget ikke virker, skal det selvfølgelig fejlmeldes. Men alt efter hvad der er gået i stykker, skal man henvende sig forskellige steder.

På denne side kan du se, hvor du kan få hjælp. Og hvis du er logget ind kan du sende et fejlmeldingsskema direkte til ejendomskontoret..


Ejendomskontoret

Udfyld fejlmeldingsskemaet, eller kontakt ejendomskontoret. Akut fejlmelding udenfor normal kontortid kan ske på vagttelefonen.

Ejendomskontoret

DAB ejendomsadministration

Kontakt DAB, vores administrationsselskab.

DAB

IT Gruppen

Kontakt IT Gruppen ved alle spørgsmål om datanet og internetforbindelse.

IT Gruppen

Cirque telefon

Kontakt Cirque, vores telefon-udbyder.

Telefon

YouSee TV og radio

Kontakt YouSee, vores tv-udbyder.

TV/radio

SMS-service

Få driftbeskeder fra ejendomskontoret sendt direkte til din mobiltelefon.

SMS-service

Fejlmeldingsskema

Fejl i boligen, som ikke er akutte, kan meldes med dette skema. Skemaet sendes automatisk til ejendomskontoret.

Man skal være logget ind for, at benytte fejlmeldingsskemaet.
Dette er muligt for beboere i Bredalsparken og Grenhusene, som er tilsluttet datanettet.


Hvor er problemet i din bolig.. (Du skal vælge mindst et punkt)

Badeværelse Køkken Entre
Stue Soveværelse Børneværelse
Kammer Varmeproblemer El og kabler
Andet


Beskriv det problem/spørgsmål du gerne vil hjælpes med..

Send til ejd.kontoret

Vagttelefon

Læs følgende grundigt, før du ringer..

Vagttelefon: 5135 7850

Vagthavende ejendomsfunktionær kan kontaktes i akutte tilfælde såsom svigt i el-forsyningen, sprængte vandrør, oversvømmelser, manglende varmeforsyning eller lignende.

Den vagthavende ejendomsfunktionær vil foretage det fornødne for at forhindre yderligere skader og forsøge at genetablere el-, varme– og vandforsyning. Vagthavende kan endvidere rekvirere assistance fra andre funktionærer, fra eksterne håndværkere eller rednings- og sikringstjenester.

Det skal bemærkes, at vagten kun må benyttes i akutte situationer, og at henvendelser om almindelige vedligeholdelsesopgaver, som for eksempel dryppende vandhaner, ”løbende” toiletter og lignende, fortsat skal ske til ejendomskontoret indenfor normal åbningstid. Den vagthavende ejendomsfunktionær har kompetence til at afvise at yde assistance og i stedet henvise beboerhenvendelser til ejendomskontoret.